СЧЕТОВОДИТЕЛ (ПО ЗАМЕСТВАНЕ) В ЗВЕНО „УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗЕМАНИЯТА И КОМУНАЛНИ УСЛУГИ“
„Топлофикация София“ ЕАД е утвърден работодател с дългогодишна история и доказана стабилност в енергийния сектор. Открояваме се на картата на българската индустрия като топлоснабдително дружество, което доставя топлинна енергия за над 450 000 абонати посредством 1030 км. топлопреносна магистрална мрежа, осигурявайки част от енергийната стабилност и удобството на града.
Ако търсите нови професионални възможности и искате да бъдете част от водеща топлофикационна компания, при нас може да развиете своята кариера.
Предлагаме възможност за дългосрочно развитие в много области и възприемаме като свое конкурентно предимство ефективното управление на най-ценния капитал – хората.
Ако желаете да се присъедините към нашия екип от професионалисти, може да кандидатствате за позицията:
СЧЕТОВОДИТЕЛ (ПО ЗАМЕСТВАНЕ) В ЗВЕНО „УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗЕМАНИЯТА И КОМУНАЛНИ УСЛУГИ“
Кратко описание на длъжността: Регистрира, обработва и анализира дейности по отчитане на търговски и съдебни разчети с клиенти на топлинна енергия, изпълнителни дела, други съдебни производства, и свързаните с тях парични потоци и финансови резултати, съгласно изискванията на Закона за Счетоводството, МСС, приложимата счетоводна политика на „Топлофикация София” ЕАД, законодателните и нормативни разпоредби, касаещи дейността на предприятието.
Структурна единица, в която се намира позицията: звено „Управление на вземанията и комунални услуги“, отдел „Счетоводен“ към дирекция „Икономическа политика“, ресор „Икономическа дейност“.
Функции и задължения на длъжността:
• Приема и проверява по форма и съдържание първичната счетоводна документация и отговаря за правилното оформяне на документите за извършените финансови операции.
• Обработва документи и данни като осигурява пълно, актуално и достоверно осчетоводяване на стопанските операции на Дружеството, съобразно изискванията на ЗС, МСС, прилежащите нормативни актове, утвърдената счетоводна политика и възложените на звеното функции.
• Съставя първични и вторични счетоводни документи, и друга финансово-счетоводна документация за дейностите, за които отговаря.
• Отговаря за хронологичното регистриране на счетоводните операции и навременното предоставяне на обработената и осчетоводена информация
• Анализира резултатите от счетоводните операции, които осчетоводява и информира „Старши счетоводител“ и „Ръководител, звено“ за резултати и евентуални грешки.
• Своевременно информира „Старши счетоводител“ и „Ръководител, звено“ за открити грешки в документацията, която обработва и регистрира.
• Съставя извлечения и справки от аналитични сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения за сметките, за които отговаря.
• Изготвя справки, извлечения и друга счетоводна документация по указания на „Старши счетоводител“/„Ръководител, звено“, и своевременно ги предава.
• Участва в процесите по междинно и годишно приключване, в установените срокове, за счетоводните регистри на сметките и дейностите, за които отговаря.
• Участва в подготовката на информацията, изискана от преки и непреки ръководители, при извършване на регулаторни проверки и одити, съобразно изисканите срокове.
• Подготвя данни за статистически отчети и други формуляри в установените срокове.
• Съхранява финансово-счетоводните документи по реда, предвиден в Закона за НАФ и съгласно законодателните и нормативни разпоредби, касаещи дейността.
• Участва в комисии по инвентаризация на ДМА, стопански инвентар и парични средства, и изготвя прилежащите към това участие документи.
• Ползва и изисква служебна информация от останалите структурни единици на Дружеството, касаеща изпълнението на преките служебни задължения.
• При необходимост поема функциите на друг служител и/или изпълнява дейности, възложени на друго звено в отдела.
Изисквания за длъжността:
• Висше икономическо образование, с образователно-квалификационна степен „бакалавър”.
• Професионален опит: минимум 1 /една/ година счетоводен опит.
• Висока компютърна грамотност: умения за работа с компютър - Microsoft Office;
• С предимство ще бъдат разглеждани кандидатите, които имат опит при работа със SAP.
Личностни качества и умения:
• Умение за работа самостоятелно и в екип;
• Аналитичност и прецизност;
• Способност за бърза ориентация и прецизност;
• Ориентираност към срокове и резултати;
• Отговорност и организираност;
• Умения за работа в динамично променящи се условия;
Ние предлагаме:
• Брутно месечно възнаграждение, включващо:
- основна заплата;
- допълнително месечно възнаграждение: по 1.2 % от основната заплата, зависещ от вашия трудов и професионален опит;
- допълнително плащане за социално подпомагане.
• Увеличение на месечното възнаграждение след изтичане на изпитателния срок при добро трудово представяне.
• Допълнителни възнаграждения за Коледните и Великденски празници и др.
• Ваучери за храна при специфичен характер на труда, зависещи от работната позиция.
• Тримесечна оценка на работата от прекия ръководител, с възможност за финансов бонус.
• Добра работна атмосфера, сигурност на работното място и коректност в трудовоправните отношения - пълни осигуровки, постоянен трудов договор и дългосрочна заетост.
• Възможност за професионална реализация и кариерно развитие.
• Въвеждащо обучение, менторство и подкрепа през първите месеци на работа.
• Служебен паркинг.
• Специализирани обучения за развитие на уменията.
• Работно облекло и карта за градския транспорт в зависимост от работната позиция.
• Допълнителен платен отпуск в зависимост от трудовия стаж.
• Карта Мultisport на преференциална цена.
Местоположение на работното място:
• кв. „Борово“, ул. „Ястребец“ № 23Б – Централно управление
Ако желаете да станете част от екипа на „Топлофикация София“ ЕАД, моля кандидатствайте с актуално CV, с посочени актуални данни за обратна връзка.
* Част от процеса по подбор включва провеждане на кратък тест за проверка на уменията на кандидатите, явили се на интервю.
Предоставените от Вас данни попадат под специалната защита на ЗЗЛД и ще бъдат използвани само за целите на подбора на тази длъжност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Краен срок за подаване на документи: 12.09.2025 г.